2011. február 26., szombat

Kardió edzés 2

Ez a második edzésfokozat, ezt csak akkor kezdjük el, amikor az első már könnyen megy.  Fő az elővigyázatosság és az óvatosság, nehogy valaki megsérüljön. Vegyünk magunkhoz vizet, igyunk, ha szükségét érezzük. Edzés előtt tessék a szobát kellőképp kiszellőztetni. Kötelező módon edzőcipővel edzünk, nem pedig zokniban. A gyakorlatok között nincs megállás, pihenés, szünet, egyben kell végig csinálni.
  1. Bemelegítés - ezt a videó szerint végezzük. Bemelegítés nélkül senki ne fogjon neki edzeni, kardiózni. 
  2. Fejemelés tarkóra tett kézzel - 15 db
  3. Csípőemelés tarkóra tett kézzel - 15 db
  4. Nyújtott lábemelés tarkóra tett kézzel (a földön lévő láb hajlítva) - 15 db egyik lábbal - 15 db a másik lábbal, ezt kétszer végezzük el
  5. Könyök - térd közelítés - 15 db
  6. Helyben menetelés - 300 lépés, vagyis azt számoljuk, hogy hányszor emeljük fel lábunkat a földről (mindkettőt)
  7. Lábhajlítás oldalt fekve - 15 db egyik lábbal - 15 db a másik lábbal, ezt kétszer végezzük el
  8. Négykézláb, lábnyújtás hátra - 15 db egyik lábbal - 15 db a másik lábbal, ezt kétszer végezzük el
  9. Négykézláb, lábhajlítás - 15 db egyik lábbal - 15 db a másik lábbal, ezt kétszer végezzük el
  10. Négykézláb, hajlított lábemelés - 15 db egyik lábbal - 15 db a másik lábbal, ezt kétszer végezzük el
  11. Lábemelés oldalt fekve - 15 db egyik lábbal - 15 db a másik lábbal, ezt kétszer végezzük el
Egészségünkre!

    5 megjegyzés:

    1. Martinelli!
      Megcsináltam, ma nem sunnyogtam el!! Igaz még nem a 2.gyakorlatsort, hanem az elsőt, de egész jól esett!
      Most mintha jobban bírtam volna, bár Bíró Íca ugrálós bemelegítése még mindig kifullaszt!

      VálaszTörlés
    2. Kismazsi,örülök, hogy megcsináltad és nem lógtad el ismét. Már követlek, ugye ezt tudod? Hogy miért? Mert hajlamos vagy elsunnyogni a mozgást, és épp én kellek neked ahhoz, hogy ne tedd. Így amikor eldöntöd, hogy nem mozogsz, azonnal megszólala egy hang, ami azt fogja mondani, hogy ebből baj lesz ám! Gonosz vagyok, ugye? Tudom, de majd egyszer megköszönöd.

      A kardió 2-nek csak akkor fogj neki, ha az egyes könnyebben megy.

      VálaszTörlés
    3. Martinelli! Nagyon köszönöm!
      Igen, úgy látom kiismertél rendesen a blogomon keresztül. Valóban , ha nincs aki figyel rám, akkor bizony elsunnyogom a mozgást! Viszont , ha érzem a felügyeletet, akkor rögtön bekapcsol a megfelelni szindróma, és nekiállok!
      Úgyhogy meg szeretném csinálni, később még beszámolok, mit vittem véghez!
      Szép estét neked!

      VálaszTörlés
    4. Jelentem a mai nap is kivégeztetett!
      Most megpróbáltam a kardió 2 edzést, és bizony érzem! Arra vigyáztam, hogy ne erőltessek semmit, szépen nyugodtan, aránylag lassú tempóban végeztem a gyakorlatokat!Kb: 35 percembe került az egész, a bemelegítéssel együtt!
      Viszont ma már ezek után nem állok neki még további tornának, nem akarom megerőltetni egyszerre az izmokat, és egyébként meg holnaptól úgyis mindennap megy a mozgás!

      VálaszTörlés
    5. Nagyon büszke vagyok rád! Örülök, hogy rávetted magad a mozgásra. Hamarosan új mozgástervet készítek, egy olyat, ami kicsit könnyebb és tovább tart. Remélem nem lesz túl nagy izomlázad.

      VálaszTörlés